Back to All Events

Lundaspexarnas biljettsläpp

Den 11:e november kl 12.00 händer det! Bege er till Café Athen i AF-borgen och köp biljetter till höstens hemligaste äventyr – det bjuds på kavalkad!
Tid: lördagen den 11:e november kl 12.00-14.00
Plats: Café Athen i AF-borgen, ingång via Tegnérsplatsen

INTERNETFÖRSÄLJNING
Efter det fysiska biljettsläppet öppnar vi upp biljettförsäljningen på Internet! Då köper du enkelt biljetter via Nortic. Biljettlänk kommer!

Därefter kan du köpa biljetter på Studentinfo i AF-borgens foajé (046-38 49 49), eller i dörren fr.o.m. en timme innan varje föreställning.

BILJETTPRISER
Det kommer finnas möjlighet till både kort- och kontantbetalning både under biljettsläppet och inför föreställningarna. Kontant betalning är dock att föredra för snabbast hantering.
Medlem i Studentlund - 120 kr
Särskild medlem i AF - 140 kr
Ordinarie - 160 kr
OBS! Glöm inte visa upp ditt studentlundskort eller särskilda medlemskort i dörren in till Stora Salen.
Varmt välkomna!

FÖRESTÄLLNINGAR
Fredag 1/12 kl 19
Lördag 2/12 kl 17 och 20
Söndag 3/12 kl 16 och 19

OBS! Föreställningen är på svenska och samtliga föreställningstider är med dubbelkvart!
Längd: ca 2 tim inkl. paus

Earlier Event: November 8