Back to All Events

Lundaspexarna ger Röde Orm

För första gången på tre år ger Lundaspexarna ett alldeles nyskrivet spex. Denna gång är det Frans G Bengtssons klassiska roman Röde Orm som förvandlats till föreställning som till förste december kommer att sättas upp på AF:s stora scen. Precis som i romanen får vi följa Röde Orm, hans vän Toke och hans moder på ett vikingaäventyr till så exotiska platser som Spanien, Kullen och, tro det eller ej, Danmark. Kor kommer mjölkas, klockor stjälas och julgille hållas i denna helaftonsföreställning som inte får missas.

Mer information kring köp av biljetter finner ni nedan!

FÖRESTÄLLNINGAR
Fredag 1/12 kl 19 – URPREMIÄR
Lördag 2/12 kl 17 och 20
Söndag 3/12 kl 16 och 19

OBS! Föreställningen är på svenska och samtliga föreställningstider är med dubbelkvart!
Längd: ca 2 tim inkl. paus

BILJETTFÖRSÄLJNING
Biljetter köper du enkelt via Nortic.
Biljettlänk: http://bit.ly/2ABWOlw

Du kan även köpa biljetter på Studentinfo i AF-borgens foajé (046-38 49 49), eller i dörren fr.o.m. en timme innan varje föreställning.

BILJETTPRISER
Det kommer finnas möjlighet till både kort-, swish- och kontantbetalning både under biljettsläppet och inför föreställningarna. Kontant betalning är dock att föredra för snabbast hantering.
Medlem i Studentlund - 120 kr
Särskild medlem i AF - 140 kr
Ordinarie - 160 kr
Barn under 7 år kan sitta i trappan och behöver ej köpa biljett.
OBS! Glöm inte visa upp ditt studentlundskort eller särskilda medlemskort i dörren in till Stora Salen.