Back to All Events

Spegatspexet presenterar Livet är en Cirkus

Spegatspexet presenterar en show fylld av mystik, illusioner och dräpande konstformer.

Cirkus Capricciosa är ett ställe där alla hästar, elefanter och apor får se män, kvinnor och barn uppföra sig alldeles tokigt. Direktör Paradisio styr landets mest älskade och enda cirkus, och under de magiska kvällarna får publiken se allt från akrobatik till clowneri. Men när en superdunderkris drabbar cirkusen måste de anställda som bor under samma tälttak samarbeta för att rädda cirkusens rykte. Vilket inte är lätt om man är en dysfunktionell cirkusfamilj.

FÖRESTÄLLNINGAR
Onsdag 13/12 kl 19.30 – PREMIÄR
Torsdag 14/12 kl 18 och 21
Fredag 15/12 kl 18 och 21

BILJETTPRISER
Missa inte chansen att köpa VIP-biljett och ge spexet lite extra kärlek. I pausen ingår då en smarrig fika. Du får även möjlighet att platsreservera och slipper köa i insläppet. Kom ihåg att anmäla matpreferens.

Biljett köpes enklast genom valfri Spegatspegsare och få biljetten skickad till din mejl. Det går även att köpa biljett direkt på https://www.nortic.se/tickets/event/15842 eller i Studentinfo i AF-borgen.

Du kan hämta ut ditt könummer tidigast 45 min innan föreställningen börjar. Insläppet öppnar ca 15 min innan föreställning.

Later Event: January 26
Hälsningsgillet 2018