Back to All Events

West side Story på Malmö Opera!

Mitt i Malmö, vid Triangeln ligger stans vackraste kulturbyggnad med en av Europas största scener. Malmö Opera är ett storslaget funkispalats med en praktfull foajé, en restaurang med café, barhäng och en salong med nästan 1 500 platser. Här spelas en föreställning så gott som varje kväll; opera, musikaler, konserter och dansföreställningar. Studenter går för halva priset. I höst spelar vi bland annat musikalen West Side Story och operaklassikern La traviata. Läs mer på malmoopera.se.

Du har nu chansen att få gå på genrepet av West Side Story helt gratis!
För att få tag i en biljett så kommer du till Studentinfo i AF Borgen och skriver upp ditt namn + din mailadress på en lista och får sedan en biljett i handen, hur bra?

Genrepet är den 28 Augusti, och skulle du inte kunna gå just då så glöm inte att Malmö Opera alltid har halva priset för studenter*!

*50% rabatt på ord pris mot uppvisade av studentkort, kan ej kombineras med andra rabatter. Gäller ej premiär, gästspel. Boka direkt på Malmö Operas hemsida, länk nedan